info@symaskinetorvet.dk
E-mails besvares normalt inden for 24 timer.
Hverdage kl. 10.00-17.30
Lørdage kl. 10.00-14.00
Telefon
58522922
Telefon åbningstider:
Hverdage kl. 12.00-17.00
Lørdage – Lukket for telefon support
Chat AI robot
Chat med vores AI robot
Chatten er altid åben
Husk der er en AI robot – fejl kan ske.
Er du i tvivl om svaret – så tag personlig kontakt!
E-mærket
Vi er godkendt
Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-handelsfondens forbruger
Spørgsmål og svar
Bestilling
Vi tilbyder Danmarks største udvalg i symaskiner, overlockere, broderimaskiner og div. sytilbehør.
Alle produkter du finder på vores webside kan købes online her og nu.
Klik på en vare du er interesseret i og klik på knappen ”LÆG I KURV” for at lægge produktet i din indkøbskurv.
Du kan sagtens lægge flere varer i kurven. Når du har fundet alle de varer du ønsker at købe, trykker du på knappen “GÅ TIL KASSEN” i indkøbskurven.
Herefter skal du blot udfylde de nødvendige informationer så vi kan sende dig din bestilling – god fornøjelse.
Så længe at ordren ikke er pakket kan vi ændre i adresseoplysninger og ordrens indhold.
Hvis der skal ændres i ordrens indhold, vil vi dog ofte være nød til at annullere hele ordren, hvorefter du kan ligge en ny ordre med det ønskede indhold på vores side.
Privat kunder:
Nej det kan du desværre ikke, alle ordrer skal gå igennem vores almindelige bestillingsproces på siden, men du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.
Erhvervskunder:
Hvis der er tale om erhvervskunder med faktura konto tilknyttet, så vil man også kunne bestille via telefon eller e-mail. Vi vil dog altid anbefale at man bestille online direkte på vores side.
Du kan gøre det lige HER
Forsendelse
Betaling
Du kan hos Symaskine Torvet betale med følgende betalingskort:
Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestrocrad, JCB og American Express.
Vi tilbyder også betaling via MobilePay, ViaBill & Anyday
Det er også muligt at betale med et rente og gebyrfrit lån i samarbejde med SparXpres
Til offentlige institutioner er der også mulighed for at betale på EAN nummer.
Hos Symaskine Torvet betaler du intet kort gebyr. Når du betaler med kort, hæver vi først beløbet på din konto, når dine varer afsendes fra os. Du vil modtage en kvittering for betalingen sammen med dine varer.
Hos Symaskine Torvet anvender vi en sikker betalings-gateway fra QuickPay.
QuickPay anvender SSL kryptering som er testet og godkendt af pbs.
Alt kortdata sendes krypteret, og kan kun læses af PBS.
Når du betaler med betalingskort er du altid sikret imod misbrug, du kan nemlig altid afvise en betaling når du modtager din betalingsoversigt.
Du har ingen selvrisiko, i tilfælde af at dit betalingskort bliver misbrugt i online butikker som benytter SSL.
Det vil sige at du online faktisk er bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. hvis dit dankort fx misbruges ved brug af pinkode.
Beløbet for varerne hæves først, når varerne sendes fra Symaskine Torvet. Der vil aldrig kunne trækkes et større beløb, end du som kunde har godkendt ved køb.
Læs vejledningen grundigt under betalingsprocessen. Er du i tvivl, kan du kontakte os på: Info@symaskinetorvet.dk
1. Find de varer du vil have og læg dem i indkøbskurven.
2. Gå til indkøbskurven.
3. Tryk på – GÅ TIL KASSEN.
4. Sæt X i boksen ”Firma” og indtaste jeres oplysninger.
5. Ved betaling skal du vælge EAN Nummer og indtaste jeres EAN nummer i feltet.
6. Klikke på – GÅ TIL SIKKER BETALING.
7. Du har nu lavet en bestilling og ordren vil blive sendt til dig.
8. Jeres regning vil blive sendt til jer som Elektronisk faktura på jeres EAN nummer.
Ordrestatus
Du kan forvente din bestilling 1-3 dage efter modtagelsen af denne ordre opdatering.
Efter du har lagt din bestilling vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse via mail.
Denne ordre bekræftelse sendes få minutter efter din bestilling.
Hvis du ikke modtager denne, kan det skyldes en teknisk fejl eller en fejl i din indtastede e-mail adresse.
Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse kan du kontakte os på – info@symaskinetorvet.dk.
Husk evt. at kontrollere om ordrebekræftelses mailen ikke blot er blevet fejlplaceret af dit mail program til f.eks. uønsket post eller spam mail.
Er din bestilling ikke ankommet i løbet af 3 hverdage fra datoen hvor ordren er afsluttet bedes du kontakte os så vi kan undersøge hvor pakken er blevet af.
Herefter vil vores kundeservice hjælpe mit at få løst sagen 👍
Du kan enten ringe til os på 43 44 45 15 eller sende en mail på info@symaskinetorvet.dk
Annullering og returnering
Returnering af varer
Du kan super nemt returnere din ordre eller dele af den ved at bruge vores retur-portal.
Det er super enkelt og koster kun 35 kr. at sende en pakke retur.
Gå til Symaskine Torvet’s retur-portal ✅
Du bærer risikoen for varen ved returforsendelse, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du kan finde vejledning til korrekt emballering her og i denne PDF-guide.
Du har som privatperson 365 dages fortrydelsesret, når du handler på Symaskinetorvet.dk
Derfor kan du hvis du ikke er tilfreds returnere dine varer i op til 365 dage.
For at få det fulde beløb refunderet er det meget vigtigt at produktet skal være intakt og i ubrugt stand.
Derudover skal al originalemballage medsendes i ubeskadiget tilstand.
Vi refunderer som udgangspunkt ikke pengene for brugte eller beskadigede varer.
Vi tilbyder hos Symaskine Torvet 365 dages fuld returret. Hvis du som kunde, ønsker at ombytte en ordre eller dele af en ordre skal du blot kontakte vores kundeservice.
Du kan enten ringe til os på 43 44 45 15 eller sende en mail på info@symaskinetorvet.dk
Så finder vi ud af hvordan vi løser sagen i fællesskab 👍
Ja du kan sagtens aflevere returvarer på vores firma adresser.
Adresserne er:
Symaskine Torvet – Rødovre
Islevdalvej 142 – 2610 Rødovre
Symaskine Torvet – Slagelse
Korsørvej 23 – 4200 Slagelse
Fejl og mangler
Hvis du modtager en pakke der ikke indeholder det du bestilt, eller hvis der mangler nogle varer, bedes du kontakte os med det samme.
Vi vil herefter hurtigst muligt få sendt det rigtige ud til dig uden ekstra omkostninger for dig.
Du kan enten ringe til os på 43 44 45 15 eller sende en mail på info@symaskinetorvet.dk
Så finder vi ud af hvordan vi løser sagen i fællesskab 👍
Hvis du ikke er tilfreds med den/de bestilte varer du har modtaget, så skal du blot kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Vi vil herefter finde en løsning så du bliver tilfreds.
Du kan enten ringe til os på 43 44 45 15 eller sende en mail på info@symaskinetorvet.dk
Så finder vi ud af hvordan vi løser sagen i fællesskab 👍
Øvrige spørgsmål
Vi har valgt at køre med en løsning der hedder prismatch +5% ekstra rabat.
Eksempel:
Vi har et produkt på vores hjemmeside til 7000,- Kr.
Du har fundet produktet til 6000,- Kr. hos en konkurrent.
Vi matcher prisen på 6000,- Kr. og trækker 5% ekstra.
Altså 6000,- Kr. minus de 5% = Din pris 5700,- Kr.
Ja du er velkommen til at ringe til os på telefon: 58 52 29 22
Telefon åbningstider:
Mandag til Fredag 12.00-17.00