info@symaskinetorvet.dk
E-mails besvares normalt inden for 24 timer.
Hverdage kl. 10.00-17.30
Lørdage kl. 10.00-14.00
Telefon
58522922
Telefon åbningstider:
Hverdage kl. 10.00-17.30
Lørdage – Lukket for telefon support
Chat
Chat med os
Chatten er synlig i vores åbningstider:
Hverdage kl. 10.00-17.30
Lørdage – Lukket for chat support
E-mærket
Vi er godkendt
Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-handelsfondens forbruger
Spørgsmål og svar
Bestilling
Vi tilbyder Danmarks største udvalg i symaskiner, overlockere, broderimaskiner og div. sytilbehør.
Alle produkter du finder på vores webside kan købes online her og nu.
Klik på en vare du er interesseret i og klik på knappen ”LÆG I KURV” for at lægge produktet i din indkøbskurv.
Du kan sagtens lægge flere varer i kurven. Når du har fundet alle de varer du ønsker at købe, trykker du på knappen “GÅ TIL KASSEN” i indkøbskurven.
Herefter skal du blot udfylde de nødvendige informationer så vi kan sende dig din bestilling – god fornøjelse.
Så længe at ordren ikke er pakket kan vi ændre i adresseoplysninger og ordrens indhold.
Hvis der skal ændres i ordrens indhold, vil vi dog ofte være nød til at annullere hele ordren, hvorefter du kan ligge en ny ordre med det ønskede indhold på vores side.
Privat kunder:
Nej det kan du desværre ikke, alle ordrer skal gå igennem vores almindelige bestillingsproces på siden, men du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.
Erhvervskunder:
Hvis der er tale om erhvervskunder med faktura konto tilknyttet, så vil man også kunne bestille via telefon eller e-mail. Vi vil dog altid anbefale at man bestille online direkte på vores side.
Du kan gøre det lige HER
Forsendelse
Betaling
Du kan hos Symaskine Torvet betale med følgende betalingskort:
Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestrocrad, JCB og American Express.
Vi tilbyder også betaling via MobilePay og ViaBill
Det er også muligt at betale med et rente og gebyrfrit lån i samarbejde med SparXpres
Til offentlige institutioner er der også mulighed for at betale på EAN nummer.
Hos Symaskine Torvet betaler du intet kort gebyr. Når du betaler med kort, hæver vi først beløbet på din konto, når dine varer afsendes fra os. Du vil modtage en kvittering for betalingen sammen med dine varer.
Hos Symaskine Torvet anvender vi en sikker betalings-gateway fra QuickPay.
QuickPay anvender SSL kryptering som er testet og godkendt af pbs.
Alt kortdata sendes krypteret, og kan kun læses af PBS.
Når du betaler med betalingskort er du altid sikret imod misbrug, du kan nemlig altid afvise en betaling når du modtager din betalingsoversigt.
Du har ingen selvrisiko, i tilfælde af at dit betalingskort bliver misbrugt i online butikker som benytter SSL.
Det vil sige at du online faktisk er bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. hvis dit dankort fx misbruges ved brug af pinkode.
Beløbet for varerne hæves først, når varerne sendes fra Symaskine Torvet. Der vil aldrig kunne trækkes et større beløb, end du som kunde har godkendt ved køb.
Læs vejledningen grundigt under betalingsprocessen. Er du i tvivl, kan du kontakte os på: Info@symaskinetorvet.dk
1. Find de varer du vil have og læg dem i indkøbskurven.
2. Gå til indkøbskurven.
3. Tryk på – GÅ TIL KASSEN.
4. Sæt X i boksen ”Firma” og indtaste jeres oplysninger.
5. Ved betaling skal du vælge EAN Nummer og indtaste jeres EAN nummer i feltet.
6. Klikke på – GÅ TIL SIKKER BETALING.
7. Du har nu lavet en bestilling og ordren vil blive sendt til dig.
8. Jeres regning vil blive sendt til jer som Elektronisk faktura på jeres EAN nummer.
Ordrestatus
Du kan forvente din bestilling 1-3 dage efter modtagelsen af denne ordre opdatering.
Denne ordre bekræftelse sendes få minutter efter din bestilling.
Hvis du ikke modtager denne, kan det skyldes en teknisk fejl eller en fejl i din indtastede e-mail adresse.
Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse kan du kontakte os på – info@symaskinetorvet.dk.
Husk evt. at kontrollere om ordrebekræftelses mailen ikke blot er blevet fejlplaceret af dit mail program til f.eks. uønsket post eller spam mail.
Ligger din pakke ikke til afhentning på posthuset bedes du kontakte os, hvorefter vi vil undersøge og efterlyse forsendelsen hos Post Nord.
Dette tager typisk 1-2 dage. Dukker pakken stadig ikke op, vil der blive udsendt en tro og love erklæring til dig.
Denne tro og love erklæring skal underskrives og sendes retur i den vedlagte returkuvert.
Når vi har modtaget tro og love erklæringen underskrevet retur fra dig, kan vi sende dig en ny pakke.
Annullering og returnering
VIGTIGT: Forsendelsen skal sendes retur med omdeling.
Ved modtagelse, vil vi såfremt kravene til vores returpolitik er opfyldt, krediterer købesummen tilbage til din bankkonto.
Meddeler Kunden Symaskine Torvet at Kunden har fortrudt sit køb inden 14 dage efter levering, tilbagebetaler Symaskine Torvet købesummen. Hvis varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette kun ske såfremt varen samt emballage returneres i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den, det vil sige at varen ikke må være skrammet, defekt eller lign. Varen må gerne pakkes ud og bruges, så længe du kan returnere den i væsentlig samme stand og mængde.
Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt. Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis emballagen ikke følger med.
Husk derfor altid at gemme emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen. Ved produkter i blisterpakninger der ikke kan lukkes op uden at ødelægge emballagen, gælder returretten naturligvis stadigvæk. Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse.
Du bør sende varen forsvarligt emballeret – sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt købesummen. Vi anbefaler at du sender varen retur som pakke med Post Danmark.
VIGTIGT: Forsendelsen skal sendes retur med omdeling.
Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg (til private) – det gælder ikke varer solgt til virksomheder.
Har du lige bestilt og fortrudt dit køb, skal du hurtigst muligt kontakte os så vi kan nå at slette ordren før den bliver pakket. Hvis ordren er pakket og vi ikke kan nå at stoppe forsendelsen, kan du også nægte at modtage forsendelsen ved postomdelingen. Når du nægter at modtage forsendelsen, vil pakken automatisk blive sendt retur til os og dine penge refunderet. Har du ved et uheld modtaget pakken, sender du blot bestillingen retur til os, og beløbet vil blive refunderet indenfor 3-4 dage.
Ombytning & returnering af julegaver.
Alle produkter købt som julegave, kan ombyttes og retuneres 365 dage efter købet. Se vores betingelser. God jul og godt nytår. 🙂
Vi tilbyder hos Symaskine Torvet 365 dages fuld returret. Hvis du som kunde, ønsker at ombytte fejlbestilte varer sendes disse sammen med en kopi af fakturaen til:
Symaskine Torvet
Korsørvej 23
4200 Slagelse
Ombytning & returnering af julegaver.
Alle produkter købt som julegave, kan ombyttes og retuneres 365 dage efter købet. Se vores betingelser. God jul og godt nytår. 🙂
Ved modtagelse, vil vi såfremt kravene til vores returpolitik er opfyldt, krediterer købesummen tilbage til din bankkonto. Hvis du ønsker en anden, eller andre varer, skal du blot oprette en ny ordre på disse via vores side. Ved at holde den gamle og ny ordre adskilt, sikres begge parter den hurtigste ekspeditionstid. Hvis varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette kun ske såfremt varen samt emballage returneres i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den, det vil sige at varen ikke må være skrammet, defekt eller lign. Varen må gerne pakkes ud og bruges, så længe du kan returnere den i væsentlig samme stand og mængde.
Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt. Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis emballagen ikke følger med.
Husk derfor altid at gemme emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen. Ved produkter i blisterpakninger der ikke kan lukkes op uden at ødelægge emballagen, gælder returretten naturligvis stadigvæk. Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse.
Du bør sende varen forsvarligt emballeret – sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt købesummen. Vi anbefaler at du sender varen retur som pakke med Post Danmark. Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg (til private) – det gælder ikke varer solgt til virksomheder.
Adresserne er:
Symaskine Torvet – Rødovre
Islevdalvej 142 – 2610 Rødovre
Symaskine Torvet – Slagelse
Korsørvej 23 – 4200 Slagelse
Fejl og mangler
Øvrige spørgsmål
Ja vi tilbyder prisgaranti på alle vores produkter. Da vi ved Symaskine Torvet altid ønsker at kunne tilbyde vores kunder den billigste pris på vores varer, gør vi et stort arbejde i dagligt at opdatere vores priser, så de altid er de laveste på markedet. Prisgarantien omfatter alle produkter i vores sortimentet, og gør at du kan få varen til samme pris ved os, som ved hvilken som helst anden forhandler.
Krav til opfyldelse af prisgaranti.
1: Varen skal være samme mærke og have de samme specifikationer. (Ved noname mærker skal varen blot være i samme standard kvalitet.)
2: Prisen for varen er inkl. evt. forsendelse og kortgebyrer.
3: Prisgarantien omfatter alle danske internet butikker.
Sådan benytter du prisgarantien.
For at benytte sig af prisgarantien, bestiller du som normalt, men skriver et link i ordre kommentarfeltet til det produkt du har set ved en anden forhandler som evt. har en lavere pris. Vi trækker herefter differencen fra når ordren gennemføres. Hvis det produkt der bliver henvist til, ikke opfylder vores krav til prisgarantien, vil du som kunde altid blive kontaktet med begrundelse herpå. Hvis kravene til prisgarantien ikke kan opfyldes, sender vi selvfølgelig ikke ordren afsted før du evt. har godkendt dette. Prisgarantien gælder også 30 dage efter du har gennemført ordren ved os.
Ja du er velkommen til at ringe til os på telefon: 58 52 29 22
Telefon åbningstider:
Mandag til Fredag 10.00-17.30